Quote
X5 და X6-ზე რას იტყვი? მე მაგალითად მაგრად მომწონს! ტოიოტას იგივე კლასს მირჩევნია ორივე!
ეს რო წავიკითხე სიცილით მოვკვდი. თქვენ იცით რომ ხ5_ს არა აქვს პანიჟენნი პერედაჩა და ცენტრალური ბლოკი? ანუ რაზადატკის ბლოკი? ეგ ნიშნავს რომ იგივეა რაც სუბარუ იმპრეზას, ლანსერ ევოს ან სკაილაინის მექანიზმი და ეგენი ჯიპები არაა და საერთოდ მაგას მე ჯპად არ ვთვლი. გამავლობაში ცრვ ჯობია გამძლეობაშიც და ეკონომიურობაში. და ტოიოტას საერთოდ არ შევადარებ იმიტო რო ეგეთი დაბალი დონის ფირმის შედარება არ შეიძლება ტოიოტასტან, ტოიოტა უნდა შეადარო მერსედესს და იმასაც ძალიან ბევრი რამით ჯობია.
Quote
saertod adamianebis umravlesoba yidulobs manqanas imitom rom civilurad, komportulad gadaadgildes!!! da ara imitom rom irbinos ugzoobashi da sxvas umtkicos ragaceebi!!!
მართალი ხარ და მაგაშ იჭრება ზუსტად ამერიკაც და ევროპაც. მანქანის უპირველესი მოვალეობა და დანიშნულებაა რომ მოგემსახუროს და არა შენ მოემსახურო. არ გაგაწვალოს იყოს გამძლე პირველ რიგში და მერე ლამაზი და კომფორტული. იაპონია ყველა მოთხოვნას აკმაყოფილებს და ამერიკა და ევროპა მარტო მეორეხარისხოვნებს. ტყუილად აწვები ამ ევროპას, მინიმუმ 5წელიწადში საერთოდ ჩაძირავს იაპონია მსოფლიოს ავტოკომპანიებს და მითუმეტეს გერმანულებს, ამერიკას კიდე აქვს გასავალი საკუთარ გიგანტურ ბაზარზე ეროვნული ხალხი ყიდულობს და მიტო. რაც შეეხება ცოდნას მაშინ შენ მითხარი ზვიო შენ რა იცი? ეგენი დღედაღამე მანქანებში არიან ჩემი არ იყოს და ამდენი წელია გამოცდილებასთან ერთად ბევრი მანქანა აქვტ ნანახი და ბმვშნიკები აღიარებენ ბმვს სისუსტეს გამძლეობაშ და შენ აქებ? ე.ი. შენ არ იცი რა არის გამძლე მანქანა და მიტო.
შენ გაკამათებ 15 წლის ბავშვთან და ნახავ რო ბევრ რამეში ჩაგჭრის და მერე მიხვდები მე რატო აღარ გეკამათები. (არ გეწყინოს)
ცოდნა ჰაერიდან არ მოდის, მე სულ ფორუმებზე ვგდივარ და კატალოგებში ვიქექები და საიტებზე დავძვრები და სხვების აზრს ვისმენ და შენ ვიდით აფასებ მანქანას და ეგ არაა სწორი.
Quote
გამძლეობით არა მგონია ბმვ–მ აჯობოს ტოიოტას.
შენ კიდე აბსურდულ მემგონის ნუ ამბობ ხოლმე რა. მემგონი ამაზე ცოტა გადაჭარბებულად ლმობიერი სიტყვა ხო არაა? არ შეიძლება იმის თქმა რომ ბმვ_შ ყავს ნამდვილი SUV კლასის ჯიპი რომელსაც ელემენტარულად არ გააჩნია რაზდატკა. გამავლობაშ სუბარ ფორესტერი, ჰონდა ცრვ და ლენდ როვერ ფრილენდერი ბევრად ჯობნიან. ბმვ_ს გამძლეობაზე არ მინდა უბრალოდ ლაპარაკი იმდენად სასაცილოა. ეგ ჩვენთან დაწერე ფორუმზე და საერთოდ ბანს დაგადებს ადმინი პირობას გაძლევ.
ტოიოტას ყავს ყველაზე გამძლე მანქანები და მერე ჰონდას. გერმანიაშია ასეთი ჯიპებში უნიმოგი და გელენდევაგენი, ბრიტანეთში დეფენდერი, დისკავერი, რეინჯი (ოღონდ ყველა ძველი 1995 წლებამდე სანამ ბმჭ იყიდდა) სხვათაშორის ყველა როვერის ფანი ბმვს აგინებს რაც მაგან იყიდა მას მერე გააფუჭესო, არადა სანამ ჰონდა სი იყო ყველა ძალიან აქებდა ჰონდას ვერსიებს. და ასეთი გამზლე მანქანები ამერიკაშია კიდევ: ჰამერი პირველი მარტო, ვრანგლერი, და იაპონიაში ეხლა უყურე რამდენია (ბევრი ვიცი დამავიწყდება მარა არაუშავს): ტოიოტასები: ლენდ კრუიზერის 70დან 78 ყველა მოდელი, 80 მოდელი, 100 მოდელი, 105 მოდელი, გარდა მაგისა პრადო, ტოიოტასია კიდევ სურფი (იგივე 4რანერი, მამაჩემის მანქანა ოღონდ ძველები) ჰაილუქს პიკაპები (ესეც ძველები), ფჯ კრუიზერის ძველი და ახალი მოდელიც რომელიც ჰამერებს ჯობია ყველას ჰ1_ის გარდა, ელა ნისანის ლეგენდარული პატრული, იგივე საფარი რომლის მსგავსი გამძლეობით მარტო ტოიოტას 70 კრუიზერია და გლენდევაგენი გერმანიიდან მარა ძრავში ვერცერთი ვერ ჯობია 4.2 ატმოსფერული ინჯინრული შედევრის ძრავი, 12 ლიტრს წვავს და რესურსი აქვს 1000 000 კმ. ამას გარდა ძრავში ყველა გადაცემა აბსოლიტურად მექანიკურია რაც არცერთ მანქანზე აღარაა უკვე 20 წელია თითქმის და რაც მართლა გენიალური პლიუსია გამძლეობისთვის, მიცუბიშის პაჯერო პირველი და მეორე დანარჩენებს ისედაც არ აღიარებს არავინ დასაერთოდ ამ მანქანას მე პატივს არ ვცემ მაგარი სუსტია მარა რა თქმა ასი თავით ჯობია ამერიკულ ჩეროკებს და აღარ შევადარებ ზვიოს საყვარელ ბმჭ_ს იმიტო რო სმარცხვინოა მაგათი შედარება და სუძუკი სამურაი ესაა ყველაზე იაფფასიანი და ფასტან მიმართებაში ყველაზე გამძლე მანქანა საერთოდ ჯიპებში რაც კი გამოშვებულა (ნივას არ ვთვლის ამ კატეგორიებში საერთოდ ჯიპად და საერთოდ სასაცილოა მისი ხსენება) და ესაა უძლიერესი გამავლობის მანქანა უკვე თანამედროვე ჯიმნის სახით გვევლინება და ყველანაირი ბლოკი აქვს მაანქანას და რაც მტავარია კლასიკური დამოიდებული ანუ ბალკისებური დაკიდებებით. ჰონდას სამწუხაროდ მარტო ლენდროვერის შთამომავლობიდან შემორჩა (როცა მისი მფლობელი იყო) ჰონდა კროსროუდერი (გიოს ვანახე ის მანქანა) იგივეა რაც ქემელ ტროფის დისკო და როგორც მცოდნე ხალხი ამბობს ბევრად ჯობია ლენდროვერსო იმის გამო რომ მანქანა იგივეა მაგრამ აქვს გაცილებით ძლიერი ელექტროობა და სალნიკები (ეს ორი რამ როვერების ავადმყოფობაა). ხოდა გამომრჩა (ვინ იცის კიდევ რამდენი გამომრჩა) ტოიოტას მეგაკრუიზერი რაზეც ერთ ერთ თემაში უკვე ვისაუბრე, ჰამერზე გაძილებით მეტი აქვს გამავლობა და უფრო სერიოზული მანქანაა. მაგას უბრალოდ ტანკი ქვია ჰამერის არ იყოს.
ამდენი მიწვალია და ერთი არ წაგიკითხიათ ბოლომდე რა. მოკლედ ზვიო ეხლა შენ ამტკიცე რო იმის დიზაინი მოგწონს და ამის არა მარა მანქანა მაგით საერთოდ არ ფასობს რო იცოდე, მარტო იმიტო რო დიზაინი გემოვნების ამბავია.
კიდე მინდა ერთი რამ ვთქვა დიზაინის შესახებ. მემგონი ყველა დამეთანხმება რომ კლასიკური მუსიკა ყველაზე მაღალი დონისაა და მოსწონს ეს ბევრს თუ არა მასზე ვერავინ იტყვის რომ ცუდია, ბახი და ბეთჰოვენი ყოველთვის აჯობებენ ლინკინ პარკებს ბიტლებს და ა.შ. აქედან გამომდინარე მინდა ვტქვა ერთირ ამ: გელენდევაგენის, დეფენდერის, ვრანგლერის, ტოიოტას ყველა ცრუიზერ მოდელის დაწყებული 70დან დამთავრებული 78 მდე, ამას დამატებული უაზი, დამატებული თქვენი ფარჩაკი ნივა და დამატებული ამერიკული სამხედრო ჰამერი ხო კიდევ მეგაკრუიზერი და ლამბორგინი ლმ_ი ამათ დიზანში მნიშვნელოვანი ცვლილებები არ არის და დიდი იმედი აქვს ყველა კლასიკური და დახვეწილი გემოვნებისა და მანქანების მოყვარულ ხალხს რომ არ შეიცვლება რადგან ეგენი უკვე კლასიკაა და ისეთი თანამედროვე დიზაინები როგორებიც აქვს ხ5_ს, ახალ ტოიოტას ჯიპებს, პაჯეროებს(ახლებზეა ყველგან საუბარი), ანუ მრგვალი ფორმებისა დაცაა მეტი ისინი ყოველთვის ამოვარდებიან მოდიდან და მოძველდებიან მაგრამ არა ზემოთ ჩამოთვლილი მოდელები, იმიტომ რომ ეგენ უბრლოდ უკვდავი ლეგენდარული კლსიკური მანქანებია რომლებსაც შეიძლება მოთხოვნის დავარდნის გამო საფრთხეც დაემუქროთ მაგრამ ეგენი ყოველთვის 10 თავით უფრო მაღლა იდგებიან ვიდრე მრგავლი ფორმების ელემენტიანი დიზაინის მქონე მანქანები, რადგან ეგენი არასოდეს იქნებიან სრულყოფილები. ესენი ბევრად ახლოს არიანს რულყოფილებასთან. მე პირადად მირჩევნია ძველი ნივა ახალს, გელენა მლ_ს, ტოიოტას ძველები ახლებს, ნისანის საფარი ხო საერთოდ და ახალს საერთოდ ვერ ვიტან(ეს ყველაფერი დიზაინზე) და ეს იმის გამო რომ ძველებური დიზაინი არასოდეს მობეზრედება კაცს ხოო ახალებური და მრგვალ ელემენტებიანებს ყოველთვის დაჭირდება განახლება. ეს აზრი ერთ ერთი რუსული სტატიიდან გამოვიტანე და 100% დავეთანხმე და მთელი ოფროუდია ამას ღაღადებს და ყველა მანქანის მოყვარული და მისი ისტორიის მცოდნე.
მოკლედ ნობელის პრემია ჩემს პოსტს და მე!