Honda Inspire Modulo, 2008
|
|
Hushta | Date: Tuesday, 2008-01-22, 23:36 | Message # 16 |
Major-general
Group: Moderators
Messages: 364
Status: Offline
| zvio მე გაყიდვებზე არაფერი ვიცი და ვერ შეგეკამათები მაგარმ ის კი ვიცი რო ყველაზე მეტი ვექტრა იყიდება და ყველაზე ცოტა ალბათ ჰამერ1 და ტოიოტა მეგაკრუიზერი იმის გამო რომ ძალიან მაგარია. ასე რომ მარტო გაყიდვები არაფერს არ ნიშნავს. მთავარია როგორია თვითონ მანქანა და მანქანა არის ძალიან ცუდი. დეფენდერი და მერსედეს გელენდევაგენი ძალიან ცოტა იყიდება და ეს იმის გამო რომ არ ითხოვს ბაზარი, სამაგიეროდ მაგათ მანქანა და ჯიპი არ ჯობია. მითუმეტეს გელენდევაგენი არის გენიალური მანქანა, რომლითაც ეგიძლია დღე ოფროუდზე გაერთო და საღამოს თეატრში წახვიდე და არ შეგრცხვება, სიჩქარის განვიტარება მაქსიმალური აქვს ჯიპებში ადგილიდანაც და მაქსიმალურიც და გამძლეობა უბრალოდ ლეგენდარული და ვერცერთ სერიულ მანქანას ვერ შევადარებდი ტოიოტას და ნისანის 1–2 მოდელის გარდა მაგრამ არ იყიდება და შენ იძახე რო ბმჭ ჯობია როგორც ამნქანა მაგარმ ეგრე არაა არანირად.
MTAVARIA GHIRSEBA! DA SXVA YVELAFERI DANARCHENIA !
|
|
| |
GeoAd | Date: Wednesday, 2008-01-23, 00:00 | Message # 17 |
Admin
Group: Administrators
Messages: 782
Status: Offline
| Hushta, შენ ის კაცი არ ხარ მერსედესზე რო იძახდი კატაფალკააო? გევასება ხო G კლასი?
ფეხი დამადგით გულზე ყოველთა
|
|
| |
shako0lp | Date: Wednesday, 2008-01-23, 00:03 | Message # 18 |
Major-general
Group: Moderators
Messages: 440
Status: Offline
| ეს კაცი მე თუ მკითხავ ერკვევა ასე თუ ისე მანქანებში მაგრამ ზოგჯერ არაობიექტური ფრაზების სროლაც იცის! იმიტომ რომ თქვენც კარგად იცით რომ ნამეტანი ემოციურია და რა გინდა რომ უყო! ისე მაგარი კაცია!!!
f**k all art thieves!!!!
|
|
| |
Hushta | Date: Wednesday, 2008-01-23, 14:45 | Message # 19 |
Major-general
Group: Moderators
Messages: 364
Status: Offline
| Quote ეს კაცი მე თუ მკითხავ ერკვევა ასე თუ ისე მანქანებში მაგრამ ზოგჯერ არაობიექტური ფრაზების სროლაც იცის! იმიტომ რომ თქვენც კარგად იცით რომ ნამეტანი ემოციურია და რა გინდა რომ უყო! ისე მაგარი კაცია!!! Quote შენ ის კაცი არ ხარ მერსედესზე რო იძახდი კატაფალკააო? გევასება ხო G კლასი? მე მგონია რომ თქვენ საერთოდ ძალიან მარტივად მსჯელობთ. ასე არ შეილება, რაც კაია იმაზე როგორ ვთქვა ცუდია თქო კაცო. გელენდევაგენი არის მსოფლიო საოცრების მანქანას ჩემი აზრით. ეგეთი მეორე არაა მარა ეგ იმას კი არ ნიშნავს რო მერსედესი ყველაზე მაგარია. მე გელენდევაგენს იმიტომ ვაფასებ რომ აქვს კლასიკური და დახვეწილი უცვლელი და უმაღლესი დონის დიზაინი, არის ძალიან ძალიან გამძლე, აქვს ძალიან ძალიან მაგარი გამავლობა და არის ძალიან ძალიან პრესტიჟული რომლითაც პრეზიდენტები სარგებლობენ. ეგაა პრესტიჟულობის ე ტალონი. გელენათი ბევრად უფრო პრესტიჟულად გამოიყუება კაცი ვიდრე სულ ახალი მერსედესის სხვა მარკით ან მლ_ით გლ_ით თუნდაც. არ შეიძლება ასე ზედაპირული მსჯელობა როგორც ტქვენ ამბობთ. შენ იცი მერსო რატოა ბანძი? იმიტო რო გელენას წარმოების შეწყვეტას აპირებდა და ხალხი გაგიჟებული იყო რას ამბობო და დიდი მოთხოვნის და თხოვნების მერე შეწყვიტა, აი როვერმა კიდე დააფასა ველი მანქანა და მისი იდეალურობა და გენიალურობა და როცა ბმჭ_ს მიყიდეს როვერი დეფენდერი არ მიყიდა და თავისთვის დაიტობვა მასზე უფლებები ხალხმა, იმიტო რო იგლისელები საერთოდ გააფრენდნენ მაგაზე. იაპონიაში კიდე ტოიოტა დღესაც უშვებს თქვენი აზრით ტრანგალეტკა ვიდის მანქანებს რომელიც კლასიკაა და არ შეწყვდეტს წარმოებას და 2007 და 2008ში გამოვა ახალი პრადო (ძველი დიზაინით) ოდნავი სახეცვლილებებით და ამით საერთოდ გააგიჯა ხალხი რო ნახეე ძველი დატოვა ტოიოტამო. აბა ჰამერს რა ველაპარაკო ჰ2 დაჰ3 გამოუშვა და ორივეს დიზაინით ჰ1 ჯობია და ჰ1_საც წყვეტენ. ამიტომაა ჰამერის მწარმოებელი დამპალი მარტო მოგებაზე რო ფიქრობს. დეფენდერს მემგონი ყველაზე ცოტა შემოსავალი აქვს მაგარმ არ წყვეტენ წარმოებას იმიტო რო ინგლისელებს მაინც შერჩათ ტრადიციები და აფასებენ იმას რაც მათი სიამაყეა და მერსედესმა კიდე შეწყვეტა გადაწყვიტა და უშვებს რააც ვითომ პრედსტავიწელნის და არ უყურებს თავის ისტორიას რა მანქანები ყავდა და გადადის და მისდევს ისეთ ბანძ ფირმებს როგორებიცაა ბმვები და ოპეები და ა.შ. შენ იმასი იყავი მაგარი რაც გაქვს და რასაც შენში აფასებს ხალხი. მე დიზაინით ძველი მერსოები ბევრად მერჩია ახალ მრგვალფარებიანს და სულა ახალსაც. იმიტომ რომ მერსომ გადაუხვია თავის გზას და გადავიდა ტანამედროვე ბანძ დიზაინზე და ტოიოტამ კიდე არ დაივიწყა ვისი გორისა იყო და ხალხს რა მოწონდა და რა იყო მისი სიამაყე ისევე როგორც დეფმა და ვრანკლერის ჯეეპმა კიდე.
MTAVARIA GHIRSEBA! DA SXVA YVELAFERI DANARCHENIA !
|
|
| |
GeoAd | Date: Thursday, 2008-01-24, 11:23 | Message # 20 |
Admin
Group: Administrators
Messages: 782
Status: Offline
| Hushta, მაიცა რა რეებს ბაზრობ ტო? ეგ რასაც ბაზრობ უნდა დაამტკიცო ძმაო
ფეხი დამადგით გულზე ყოველთა
|
|
| |
zvio | Date: Thursday, 2008-01-24, 11:35 | Message # 21 |
Colonel-general
Group: Administrators
Messages: 1176
Status: Offline
| vaxo, ar gecyinos magram me is sul ar mainteresebs mersedesma ra shecyvita da toyotam ra gadcyvita ris gamoshveba da ratom!!! me var manqanis (jer ara magram xom viqnebi) chveulebrivi momxmarebeli, me minda gadaadgileba erti adgilidan meoreshi, normaluri manqanit komfortulad da sasiamovnod, zedmeti danaxarjebis gareshe!!! manqana vidzec kargi unda iyos shignidanac rom dajdebi 21-s shi vart da shida komfortic unda qondes manqanas, satareblad unda iyos kargi da rbili unda iyos rom tvini ar gamogilaydes!!! da am motxovnebs dzmao evropelebze uketesad iaponuri manqanebi ver daakmayofileben!!! me ar vidzaxi rom evropulebi bandzia, ara, daje dzaan magrebi arian magram damijere evropulebi uketesia mag pontshi! chemtvis da umetesobistvis imas ki ar aqvs mnishvneloba erti manqana vtqvat ati celi ivlis, mnishvneloba imas aqvs rogor ivlis!!! me mirchevnia 5 celi BMW-ti komfortulad da sasiamovnod viaro vidre 10 celi TOYOTA-ti an HONDA-ti!!! eg aris chemi azri!!! da shen rasac idzaxi is amdens dzlebs amdeni gamavloba aqvs 80%s eg sul shua fexze kidia damijere!!!
Nothing in life is for free, everything has price You start to pay when you're born until the day you die
|
|
| |
GeoAd | Date: Thursday, 2008-01-24, 11:53 | Message # 22 |
Admin
Group: Administrators
Messages: 782
Status: Offline
| zvio, გეთანხმები ძმაო. ამ ვახოს გართულება აქვს იაპონურებზე და ჩაციკლულია იაპონურ მანქანებზე
ფეხი დამადგით გულზე ყოველთა
|
|
| |
zvio | Date: Thursday, 2008-01-24, 12:00 | Message # 23 |
Colonel-general
Group: Administrators
Messages: 1176
Status: Offline
| ki gio memgini ki
Nothing in life is for free, everything has price You start to pay when you're born until the day you die
|
|
| |
shako0lp | Date: Thursday, 2008-01-24, 13:38 | Message # 24 |
Major-general
Group: Moderators
Messages: 440
Status: Offline
| tanac honda civici aris magari apasni manqana! avariis gaketebis dros imenna dzaan didia sikvdilis shansi da tu ar daibride magari samkurnalo iknebi. usaprtxoc xokm unda iyos mankana! da me magalitad vsac civici yavs yvelasgan gamigia rom apasnia!
f**k all art thieves!!!!
|
|
| |
zvio | Date: Thursday, 2008-01-24, 13:51 | Message # 25 |
Colonel-general
Group: Administrators
Messages: 1176
Status: Offline
| bijo civiki xom manqana ar aris! satarebladac magari cudia, komfortic ar aqvs aranairi, marto vaxosnairi xalxistvisaa usafrtxoebaze xom saertod ar aril laparaki!!!
Nothing in life is for free, everything has price You start to pay when you're born until the day you die
|
|
| |
Hushta | Date: Thursday, 2008-01-24, 17:40 | Message # 26 |
Major-general
Group: Moderators
Messages: 364
Status: Offline
| Quote me minda gadaadgileba erti adgilidan meoreshi, normaluri manqanit komfortulad da sasiamovnod, zedmeti danaxarjebis gareshe!!! ზედმეტი დანახარჯების გარეშე ნამდვილად, რასაც 5 ლიტრიანი და დაბალ ბრუნიანი ძრავი ვერ ახერხებს მაგრამ ახერხებს 2.5_იანი მაღალ ბრუნიანი ძრავი ნაკლები დანახარჯებით, მაქსიმალური სიჩქარით, მაღალი უსაფრთხოებით და ლეგენდარული გამძლეობით (შეიძლება ითქვას). Quote rbili unda iyos rom tvini ar gamogilaydes!!! ლოგიკა = 0 მსოფლიომ 20–30 საუკუნე ცხენზე აქლემზე და ვირზე გაატარა და გამოლაყებული არავინ დარჩენილა. კომფორტი სიამოვნებაა რომელსაც ადამიანი ისევე ეჩვევა როგორც ცხელ აბაზანას ყოველ საღამოს და ქიშმიშიან უნთუშებს. არც სპპორტული მანქანა არ გეგონოს რბილი და კომფორტული (ძალიან გრუბებია) და არც სერიოზული ჯიპები, მაგარმ მათი პატრონები სიამოვნებით იხდიან 10ჯერ უფრო მეტს ჯიპებში ვიდრე მსუბუქ და "კომფორტულ" მანქანებში. (კომფორტული ბრჭყალებში რადგან ეს პირობითია იმის მიხედვით ვის რა უნდა) Quote evropulebi bandzia, ara, daje dzaan magrebi arian magram damijere evropulebi uketesia mag pontshi! იაპონურები გინდოდა გეთქვა არ გეთანხმები და არ დაგეთანხმება მსოფლიო მოსახლეობის 70%_ი Quote me mirchevnia 5 celi BMW-ti komfortulad da sasiamovnod viaro vidre 10 celi TOYOTA-ti an HONDA-ti!!! 5 წელი დარწმუნებული ხარ რომ არაფერი შეგაწუხებს? და არ გაგიფუჭდება? Quote გეთანხმები ძმაო. ამ ვახოს გართულება აქვს იაპონურებზე და ჩაციკლულია იაპონურ მანქანებზე ამ ვახოს რაღაც გაუგია მემგონი მანქანებზე და იმედია ბნელათ არ მთვლით მე გართულება რამეზე რომ მქონდეს არ ვიქნებოდი ვრანგლერის და ფორდ მუსტანგის ან იგივე გელენდევაგენის და დეფენდერის მოყვარული, რადგან არცერთი მათგანი არაა იაპონური მე გართულება მაქვს "ლეგენდარულ" და უნიკალურ მანქანებზე რომლებსაც მინუსებზე მეტი პლიუსები აქვთ. მანქანების რომლებიც უფრო მანქანებია ვიდრე ხელოვნების ნიმუშები და კომფორტის "მაშხალები". Quote tanac honda civici aris magari apasni manqana! avariis gaketebis dros imenna dzaan didia sikvdilis shansi da tu ar daibride magari samkurnalo iknebi. usaprtxoc xokm unda iyos mankana! da me magalitad vsac civici yavs yvelasgan gamigia rom apasnia! კი, მართალი ხარ! მაგის გამო გაზარდეს ახალი ჰონდის მოდელებზე კუზაოს ზომაც და ჭერის სიმაღლეც და დატოვეს მეტი სივრცე სალონში უსაფრთხოების მიზნით, რადგან სალონშ გაბარიტების სიმცირე იწვევს ავარიის დროს ადამიანის ჭყლეტას. იდეაში ჰონდა ძველ მოდელებზე იმიტომ ქონდა მსგავსი კონსტრუქციები რომ უფრო სპორტულები ყოფილიყვნენ და იყვნენ კიდეც. თუმცა აღსანიშნავია რომ ავტოსპორტში უსაფრთხოებას მანევრი განაპირობებს და ჰონდა ხომ სწორედ ის ფირმაა რომელიც სპორტულ მანქანებს აწარმოებს. Quote bijo civiki xom manqana ar aris! ვითომ? თუ პროფესიონალურად ვაფასებთ მანქანას მაშინ არ გვინდა ასეთი ლაპარაკი იმიტომ რომ მას მინი–კუპერი მოსდევს რომელიც ასევე არ იქნება მანქანა და არც გიორგის საყვარელი ფორდ ფიესტა და ლეგენდარული მინი. უსაფრთხოება სრაც შეეხება მინდა ერთი რამ ვთქვა: აიღეთ სტატისტიკურ მონაცემები და ნახავთ რომ ავარიების უმრავლესობა ბმვ_თი ხდება და ამის მიზეზი მანევრისა და სისწრაფის არათანაბრად განაწილებაა მანქანაში. სივიკი რა სიჩქარითაც მოძრაობს გაძლევს საშვალებას შესაბამისად მოახდინო მანევრი ხოლო ბმვ კარგავს კონტროლს და ხდება ავარია, თუმცა გადარჩენის შანსი მეტია ვიდრე სივიკში და თუ ავარია მოხდა მაშინ გადარჩენაზე ლაპარაკი უკვე გვიანია ავარიამდე უნდა დაგაზღვიოს მანქანამ. (ეს ჩემი აზრი არაა მარტო, ამის მიხედვითაც აფასებენ ავტოსპორტში მანქანას: მანევრი = უსაფრთხოება).
MTAVARIA GHIRSEBA! DA SXVA YVELAFERI DANARCHENIA !
Message edited by Hushta - Thursday, 2008-01-24, 17:43 |
|
| |
|
Hushta | Date: Thursday, 2008-01-24, 18:17 | Message # 28 |
Major-general
Group: Moderators
Messages: 364
Status: Offline
| Quote eg BMWebis ufro meti avariebia saqartveloshi imitom rom manqanas ar uvlian!!! ar ician movla!!! aba kargad moare manqanas rogor gasiamovnos!!! და ჰონდებს უვლიან? ისე ავარიას და მანევრს საერთოდ არ აქვს კავშირი მოვლასთან. აქაც ცუდად მსჯელობ. Quote magram is nagdad vici rom tu manqanas mouare is manqana arasdros ar gafuchdeba da piriqit dzaanac gasiamovnebs!!! ხო, ბმვ_შნიკების კიდევ ერთი არგუმენტი: "თუ არ მოუარე ყველაფერი გაფუჭდება" – საქმეც მაგაშია რომ ხალხი უვლის და არაფერი გამოდის. მაშინ ის არაა კომფორტი რომ მოვლა არ გიწევს? ამაშიც ხომაა ლოგიკა? მოვლა და კეთება შედარებითია და როცა ნორმაზე ცუდია მაშინ ამბობენ მანქანა ხლამიაო და ამ ნორმაზე დაბლაა ბმვ და ნორმაზე მაღლაა ჰონდა მაგალითად. ბმვს ყველა ყიდის 3–4 წლის მერე, იმიტომ რომ მერე სერიოზული პრობლემები ექმნება. თუ ასეა მე პროფილაქტიკაში 1994_იანი (ნავაროტკებიანი) ბმვ მეხვეწებოდა გამიცვალეო მარა იმ კაცმა იცოდა რისთვის უნდოდა ნივა და მიტო. მე ვუთხარი მატორი მაქვს დასტუკებული და არა თქო და მაინც თანახმა იყო მერე ვუთხარი წინა ხიდი მაქვს ჩაშლილი თქო და თავი დამანება. საერთოდ ბმვ ქართველი ხალხის ავადმყოფობაა. შენ ძმას ჩქარა სიარული უყვარს და ეჭვიც არ მეპარება ასიამოვნებდა ბმვ. 2 წელი კიდევ გაეჩერებინა და მერე გველაპარაკა კაი იქნებოდა. ტარების ცოდნა არაფერს წყვეტს, მევლუდა პროფესიონალია მარა სივიკი ყავს მე კიდე თუ უნდა მინდორში გამომყვეს არც ისე ცუდად დამყავს მამაჩემიც აღიარებს ქალაქში ვერ დავიტრაბახებ. ასე რომ მძღოლი კარგია ცუდია ეგ არაფერს ნიშნავს. მანქანა უნდა იცოდე თავიდან ბოლომდე და მერე ვენდობი კაცს. მსუბუქი მანქანიდან გადამჯდარი ჯიპზე არასდროს ამბობ ეს რა სლეობააო მარა ჯიპიდან მსუბუქზე "ჩასულს" ყოველთვის ისეთი გრძნობა აქვს თითქოს მისი გასვენებაა და კუბოში წევს.
MTAVARIA GHIRSEBA! DA SXVA YVELAFERI DANARCHENIA !
|
|
| |
|
Hushta | Date: Thursday, 2008-01-24, 19:44 | Message # 30 |
Major-general
Group: Moderators
Messages: 364
Status: Offline
| Quote jer dajeqi iqmare da mere ibluyune shen sxvisi nabluyunebit ro laparakob!!! ar ici ar gitarebia da verc ityvi dzmao magas!!! და შენ ძმას ყოლია თუნდაც ნახევარი წელიწადი იაპონური მანქანა? აღარ ვამბობ კერძო მოდელებზე. მე გამოცდილი ხალხისას ვამბობ რომლებსაც ორივე ყავდათ და შენ ძმას მარტო ერთი ყავდა ისიც ევროპულები და დასკვნებს მე შედეგებით და პროფესიონალების დასკვნებით ვაკეთებ და ესენი მარტო ქართველები არ არიან, ამაში რუსებიც შედიან. აი აქ წაიკითხე რას ფიქრობს მსოფლიო მანქანებზე: (სურათს დავდებ ისე არ იშიფრება) აქ რაც სუსტებია აღნიშნული ყველა ევროპულია და რაც გამძლე ყველა იაპონური. Quote gavartyi BMW-sac da Hondasac da yvela manqanas chven viyot kargad აბა მე იარაღის სროლას კი არ ვაპირებდი. პ.ს. საქართვეოში ბევრი ემდურება კოროლას და ეჭვი მაქვს თურქული ტოიოტები შემოდის და მიტო, ანუ ჩვენისთანა ღარიბი ხალხისთვის რა.
MTAVARIA GHIRSEBA! DA SXVA YVELAFERI DANARCHENIA !
Message edited by Hushta - Thursday, 2008-01-24, 19:51 |
|
| |