კომპიუტერული კომპანია Dell
Dell–მა კონკურენტულ უპირატესობას ინტერნეტის გამოყენებით მიაღწია– მომხმარებელს შესაძლებლობა მისცა, თვითონ აერჩია კომპიუტერის მახასიათებლები. ეს წინგადადგმული ნაბიჯი იყო სტანდარტული პარამეტრების მქონე კომპიუტერების შეთავაზების ფონზე. ამით Dell-მა თავიდან აიცილა მზა პროდუქციის საწყობების შენახვის ხარჯები. გარდა ამისა, ახალ მიდგომაზე გადასვლა აწყობილი ბიზნეს–მოდელის კარდინალურ შეცვლას მოითხოვდა და კონკურენტებისთვის ზარალთან იგივდებოდა. შედეგად, IBM-მაც კი უარი თქვა პერსონალურ კომპიუტერების წარმოებაზე და საკუთარი ქარხნები ჩინურ კომპანია Lenovo-ს მიჰყიდა